Ranním dopisem zahájila paní učitelka Klárka den, jehož tématem bylo uhodnutí hádanky.
KRÁSNÉ KRESBY NA KŘÍDLECH,
AŽ SE Z TOHO TAJÍ DECH.
KOHO JSEM TO CHYTILA ?
ASI NEJSPÍŠ MOTÝLA !
A ve znamení pestrobarevných krasavců se nesly všechny předměty, které v tento den mají žáci ve svém školním rozvrhu. V matematice byla vyhlášena soutěž, ve které rozhodoval čas. Matematické myšlení, rychlé a správné rozhodnutí o výsledku rozhodovaly o tom, který motýl doletí na svou květinu nejrychleji. Následovalo násobení, sčítání i odčítání. V českém jazyce se obyčejný motýl proměnil v pestrého motýla zásluhou správného doplňování / y - i / a vyjmenovaných slov. Také se řadila slova podle abecedy. V přírodopise se žáci dozvěděli o celém vývoji motýla a shlédli ho i na interaktivní tabuli. Svět práce patřil jeho samotnému ztvárnění, a to použitím těstovin. Celé motýlí dopoledne ukončila hudební výchova. Paní učitelka Terezka do ní včetně písniček o motýlech a hudby zapojila celá těla žáků. Pohybem se v tomto předmětu děti převtělily na motýly, a tím ukončily nápaditou formu obyčejného učení posledního dne v týdnu. V.
Hazlov 119, 35132
Hazlov